Τα 59.444 έφτασαν τα εισιτήρια που διατέθηκαν για τα παιχνίδια της 19ης αγωνιστικής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Σούπερ Λιγκ.
Ο αριθμός αυτός αποτελεί ρεκόρ 6ετίας για το ελληνικό πρωτάθλημα.
Το ντέρμπι ΑΕΚ- ΠΑΟΚ είχε το μεγαλύτερο αριθμό εισιτήριων, 24.291 και ακολούθησε το Ολυμπιακός – Πανιώνιος με 19.231 εισιτήρια.
Τα εισιτήρια που διατέθηκαν στα υπόλοιπα ματς:
Λαμία – Παναιτωλικός, 1.894.
ΟΦΗ- Ξάνθη, 3.007.
Απόλλων – Αστέρας Τρίπολης, 482.
ΑΕΛ – Ατρόμητος, 1.867.
Λεβαδειακός – ΠΑΟ, 1.505.
Άρης – Γιάννινα 7.167.
www.fmvoice.gr
ΘΕΜΑ:
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
