1.894 έφτασαν τα εισιτήρια στο Λαμία-Παναιτωλικός


Τα 59.444 έφτασαν τα εισιτήρια που διατέθηκαν για τα παιχνίδια της 19ης αγωνιστικής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Σούπερ Λιγκ.

Ο αριθμός αυτός αποτελεί ρεκόρ 6ετίας για το ελληνικό πρωτάθλημα.

Το ντέρμπι ΑΕΚ- ΠΑΟΚ είχε το μεγαλύτερο αριθμό εισιτήριων, 24.291 και ακολούθησε το Ολυμπιακός – Πανιώνιος με 19.231 εισιτήρια.

Τα εισιτήρια που διατέθηκαν στα υπόλοιπα ματς:

Λαμία – Παναιτωλικός, 1.894.

ΟΦΗ- Ξάνθη, 3.007.

Απόλλων – Αστέρας Τρίπολης, 482.

ΑΕΛ – Ατρόμητος, 1.867.

Λεβαδειακός – ΠΑΟ, 1.505.

Άρης – Γιάννινα 7.167.

www.fmvoice.gr

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη