Με τη μεγάλη οικογένεια του Δήμου Λαμιέων κόψαμε, σήμερα, την πρωτοχρονιάτικη πίτα ανταλλάσσοντας ευχές για μια ακόμη αποδοτική και δημιουργική χρονιά!
Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους εργαζόμενους υγεία και κάθε εργασιακή και προσωπική ευτυχία!
Νίκος Σταυρογιάννης
ΘΕΜΑ:
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ



