Συμπληρώνοντας δυο χρόνια συνδιοίκησης στο επιμελητήριο Ευβοίας από τους συνδυασμούς ΝΕΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ (Νίκος Μώρος) και ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (Π. Αγιοστρατήτη – Γ.Γεροντίτης) , αλλά και την καθολική συμβολή μελών του Δ.Σ. ειδικά σε λήψη κρίσιμων αποφάσεων, αισθάνομαι ηθική υποχρέωση από την θέση ευθύνης του Γενικού Γραμματέα του Επιμελητηρίου Ευβοίας να ενημερώσω τα μέλη μας για τα πεπραγμένα της διετίας 2017- 2019.
Στόχος του φορέα μας ήταν ο συνεχής εκσυγχρονισμός κατά τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και μέσα από την υλοποίηση δράσεων, η παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών που αποτελούν σημαντικά εργαλεία στην δύσκολη προσπάθεια που via NotiosEvoikos https://ift.tt/38WbRbd | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |