Ηρθε η ώρα της κρίσης για το GNTM: Γιατί το STAR καλείται σε απολογία από το ΕΣΡ

photo: pexels

Μπορεί το GNTM να έληξε πριν από αρκετό χρονικό διάστημα, ωστόσο για το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης τίποτα δεν έχει τελειώσει και καλεί το STAR Channel σε απολογία την ερχόμενη Τρίτη 28 Ιανουαρίου.

Συγκεκριμένα, στην αίθουσα «Ροδόλφος Μορώνης» του ΕΣΡ το STAR Channel καλείται να δώσει διευκρινήσεις σχετικά με ενδεχόμενη παράβαση των διατάξεων που αφορούν στα άρθρα «περί σεβασμού της αξιοπρέπειας και της προσωπικότητας των συμμετεχόντων σε εκπομπές προσώπων και των τηλεθεατών», αλλά και του κανονισμού του ΕΣΡ «περί ποιοτικής στάθμης προγράμματος και τήρησης κανόνων ευπρέπειας στη συμπεριφορά».



via Ειδησεις - Dikaiologitika News | Ειδήσεις https://ift.tt/36osLMR
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη