Κορονοϊός: Τέταρτο κρούσμα στην Ελλάδα και δεύτερο στην Αθήνα

Ανακοινώθηκε το τέταρτο κρούσμα κορονοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα μας και το δεύτερο στην Αθήνα. Πρόκειται για Ελληνίδα, 36 ετών, η οποία ταξίδεψε πρόσφατα σε πληττόμενη περιοχή της Ιταλίας. Μετά την επιστροφή της, εμφάνισε ήπια συμπτωματολογία. Είναι καλά στην υγεία της και παραμένει σε απομόνωση στο Π.Γ.Ν. "Αττικόν".

Το περιστατικό διεγνώσθη στο Εργαστήριο Μικροβιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ.

Εντός της ημέρας θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.



via Press24.gr https://ift.tt/2T6Iaya
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη