Κορονοϊός: Συναγερμός για άλλους δύο ασθενείς με ύποπτα συμπτώματα

Μετά τον ναυτικό ο οποίος εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα κορονοϊού και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Σωτηρία», συναγερμός σήμανε και στο νοσοκομείο "Αττικόν". Εκεί σύμφωνα με πληροφορίες μεταφέρθηκε ένας άνδρας ο οποίος διαμένει στον Πειραιά και ο οποίος είχε ταξιδέψει πρόσφατα στο εξωτερικό . Επίσης, σύμφωνα με το MEGA, ύποπτο κρούσμα κορονοϊού έχει καταγραφεί και στο Παίδων Αγία Σοφία.


via Press24.gr https://ift.tt/2HVzeFn
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη