Μετά τον ναυτικό ο οποίος εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα κορονοϊού και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Σωτηρία», συναγερμός σήμανε και στο νοσοκομείο "Αττικόν". Εκεί σύμφωνα με πληροφορίες μεταφέρθηκε ένας άνδρας ο οποίος διαμένει στον Πειραιά και ο οποίος είχε ταξιδέψει πρόσφατα στο εξωτερικό . Επίσης, σύμφωνα με το MEGA, ύποπτο κρούσμα κορονοϊού έχει καταγραφεί και στο Παίδων Αγία Σοφία. via Press24.gr https://ift.tt/2HVzeFn | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |