Στη Θεσσαλονίκη μεταβαίνει εκτάκτως ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, μετά την επιβεβαίωση του πρώτου κρούσματος κορονοϊού στην Ελλάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στις 5 το απόγευμα, παρουσία του υπουργού, όλων των εμπλεκομένων φορέων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονία. via Press24.gr https://ift.tt/2Pti8mt | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |