«Από τις 6 το πρωί της Δευτέρας 23ης Μαρτίου, από αύριο δηλαδή, ισχύει απαγόρευση κάθε άσκοπης κυκλοφορίας και μετακίνησης πολιτών σε ολόκληρη την επικράτεια»
Όποιος κυκλοφορεί, θα πρέπει να έχει οπωσδήποτε μαζί του αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο. Και ο λόγος της μετακίνησής τους θα πρέπει να βεβαιώνεται: Eίτε με via NotiosEvoikos https://ift.tt/2U9HecF | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |