| Για την άμεση επικοινωνία του με τον ΕΟΔΥ και την ενημέρωση για τα συμπτώματα του πελάτη του και των συνταξιδιωτών του, μίλησε σήμερα στην εκπομπή "ΕΡΤικά…Εριστικά" ο γιατρός Πνευμονολόγος Παναγιώτης Κυριαζής. Όπως είπε η ενημέρωση έγινε αμέσως και όταν ακόμα το γκρούπ, βρίσκονταν στην Αθήνα αλλά τόνισε ότι και ο ΕΟΔΥ, σωστά έπραξε με βάση τις Διεθνείς οδηγίες που είχε μέχρι εκείνη την ημέρα. www.ert.gr via ert.gr https://ift.tt/2TsxaeJ | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |