Νέες προτάσεις για εναλλακτικό τουρισμό

 


Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού αποτελεί για εφέτος ευκαιρία για προβληματισμό, εγρήγορση και προσαρμογή στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Είναι σαφές οτι οι κλασσικές μέθοδοι προσέγγισης των αγορών έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε άλλες  πιο αποτελεσματικές δράσεις που οφείλουν να «απαντούν» σε όσα η αγορά περιμένει να «ακούσει».

Στο πλαίσιο αυτό, η MTC GROUP φρόντισε όλο αυτό το διάστημα να διευρύνει τις συνεργασίες και τις συμπράξεις της , ενώ με την πρόσληψη επί πλέον εξειδικευμένων στελεχών εμπλούτισε τη γκάμα των υπηρεσιών της με σειρά καινοτόμων δράσεων και πρωτοβουλιών ώστε να ανταποκριθεί επάξια στις ανάγκες των προορισμών με τους οποίους συνεργάζεται.

 Πρόσφατα, μετά τη σύμπραξη με το INNOVATHENSpoweredby Samsung της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, το  Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, την  Creators of Cosmos S.M.P.C. και το 360 Points of View, παρουσίασε τη στρατηγική  "Live Action Greece" για την ανάπτυξη υβριδικών επιχειρηματικών σχηματισμών που αναμένεται να ενισχύσουν τον τουριστικό κλάδο στην Ελλάδα αλλά και τομείς όπως εκπαίδευση, μαθησιακή ανάπτυξη, δια βίου μάθηση, οικονομία της Γνώσης, έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων. Ήδη, οι δράσεις αυτές εξειδικεύθηκαν και παρουσιάσθηκαν σε κάθε συνεργαζόμενο Δήμο ή Περιφέρεια λαμβάνοντας υπόψη τα τοπικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής με βάση την ιστορία, τους μύθους και τις παραδόσεις της . Η βιωματική αυτή στρατηγική ενδυναμώνει τη σχέση του επισκέπτη με τον προορισμό στη λογική ότι η συρρίκνωση της ταξιδιωτικής κίνησης αλλά και των εσόδων από αυτήν απαιτεί τη διασφάλιση της επιλογής αλλά και της επανάληψης της επίσκεψης. Και αυτό θα επιτευχθεί όταν ο τουρίστας δεν εξαντλείται απλά στην μετ' επιστροφής  διαδρομή ανάμεσα στην ξαπλώστρα και τη θάλασσα, αλλά να έχει την ευκαιρία  να γνωρίζει τον τόπο που επισκέπτεται, να συμμετέχει στα δρώμενά του μαζί με τους κατοίκους του, να μαθαίνει την ιστορία και τις παραδόσεις του και να τα παίρνει μαζί του στην επιστροφή στην πατρίδα του ως γνώσεις και αναμνήσεις. Το επί πλέον δε, στοιχείο της συγκεκριμένης δράσης είναι ότι έχει διασφαλισμένη χρηματοδότηση που προσφέρεται έτοιμη από τη σύμπραξη των  παραπάνω εταιριών και  φορέων στον κάθε ΟΤΑ.

Παράλληλα, επειδή η επαγγελματική συνέπεια στη διαχείριση ενός τουριστικού προορισμού επιβάλλει τον μη περιορισμό στα μέχρι σήμερα στερεότυπα στον τομέα του μάρκετινγκ και της προβολής, αλλά να λαμβάνει μέριμνα για τη συνολική διαχείριση σε επίπεδο και της τουριστικής ανάπτυξης, η εταιρία συμβούλων με την υπερεικοσαετή εμπειρία της στον τομέα του Τουρισμού, έχει δρομολογήσει σειρά και άλλων ενεργειών μεταξύ των οποίων είναι:

 

 

Διαβάστε περισσότερα »

via e-hani https://ift.tt/3n6eGxr
RSS Feed

Manage


Unsubscribe from these notifications or sign in to manage your Email service.

Από το Blogger.