Η αίτηση και τα δικαιολογητικά για τις νέες προσλήψεις στο ΑΣΕΠ

Η αίτηση και τα δικαιολογητικά για τις νέες προσλήψεις στο ΑΣΕΠ
Η αίτηση και τα δικαιολογητικά για τις νέες προσλήψεις στο ΑΣΕΠ.

Το ΑΣΕΠ ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά πέντε (5) ατόμων, πλήρους ημερήσιας απασχόλησης, για την κάλυψηαναγκών καθαριότητας του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), που εδρεύει στην Αθήνα του ν. Αττικής, βάσει της υπ' αριθμ. ΣΟΧ 2/2020 ανακοίνωσης με αριθ. πρωτ.: 20839//01/2020/5-10-2020 (ΑΔΑ:6ΝΨ56Η6-ΖΘΓ).

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.8 και να την υποβάλουν, αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: sox_asep@asep.gr

Πληροφορίες θα δίδονται στα τηλέφωνα: 

κα Παπακωνσταντίνου Αγορή (τηλ. επικοινωνίας: 2131319162)

ή κα Σκολαρίκου Ιωάννα (τηλ. επικοινωνίας: 2131319156).

Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που αναγράφει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Η αίτηση συμμετοχής, που θα υποβληθεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν γίνονται δεκτές.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αρχίζει στις 31 Οκτωβρίου ημέρα Σάββατο και λήγει στις 9 Νοεμβρίου, ημέρα Δευτέρα.

Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Πολίτες / Έντυπα – Διαδικασίες / Διαγωνισμών Φορέων / Ορ. Χρόνου ΣΟΧ    β) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr), απ' όπου μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι / Ανεξάρτητες και άλλες αρχές / ΑΣΕΠ θα οδηγηθούν στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα έχουν πρόσβαση στα έντυπα μέσω της διαδρομής: Πολίτες / Έντυπα – Διαδικασίες / Διαγωνισμών Φορέων / Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.



via Ειδησεις https://ift.tt/3efoEIR
Από το Blogger.