Θεσσαλονίκη: Σύλληψη καθηγητή που πήγε στο σχολείο χωρίς self test

Θεσσαλονίκη: Σύλληψη καθηγητή που πήγε στο σχολείο χωρίς self test

Καθηγητής γυμνασίου συνελήφθη σήμερα σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, ύστερα από μήνυση που υπέβαλε εις βάρος του η διευθύντρια του σχολείου, επειδή πήγε να διδάξει χωρίς να έχει υποβληθεί προηγουμένως σε self test, ενώ αρνήθηκε και να φύγει.

 

 

 

Το περιστατικό συνέβη το πρωί σε σχολική μονάδα της Θέρμης, όπου κλήθηκε η αστυνομία μετά την υποβολή μήνυσης.

Ο 50χρονος καθηγητής συνελήφθη και εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για διατάραξη λειτουργίας δημόσιας υπηρεσίας.

Λίγο αργότερα αφέθηκε ελεύθερος με προφορική εντολή εισαγγελέα.

  • ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
  • ΜΑΘΗΤΕΣ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
  • SELF TEST


from Ολες οι ειδήσεις https://ift.tt/2RGG9dU
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη