Στη δεύτερη φάση του basketball camp «Μπάσκετ στην Περιφέρεια», που διοργανώνουμε με τον Νίκο Οικονόμου και την ομάδα του, βρεθήκαμε στη Λαμία με 120 παιδιά όλων των ηλικιών που χαίρονται το μπάσκετ δίπλα σε αγαπημένους παίχτες όπως ο Δημήτρης Παπανικολάου και ο Ανδρέας Γλυνιαδάκης, που μας τίμησαν με την επίσκεψή τους!
Συνεχίζουμε δυναμικά ως και το Σάββατο στη Λαμία και από Δευτέρα στην Άμφισσα!
Υγ.: Παρασυρμένος από τα παιδιά, έκανα και κάτι ασυνήθιστο. Σούταρα από το κέντρο του γηπέδου. Και κάτι εντελώς ασυνήθιστο. Το έβαλα!
ΘΕΜΑ:
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ






