Πάτρα: Γυναίκα έπεσε στο κενό από την κλινική Covid -19 (βίντεο)

Screenshot tempo24

 Πανικός τα ξημερώματα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών όταν μία γυναίκα έπεσε στο κενό.

Όπως αναφέρει το tempo24 λίγο πριν από τις 5 το πρωί, μία 35χρονη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, έπεσε από τον πρώτο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος στην Πάτρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η γυναίκα νοσηλευόταν σε κλινική Covid19. Αμεσα κινητοποιήθηκαν γιατροί και μονάδες του ΕΚΑΒ που εντόπισαν την γυναίκα ευτυχώς ζωντανή. Η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια.

 



from Όλες οι ειδήσεις - Ειδήσεις https://ift.tt/2WwVEI0
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη