-->

Σκοτώθηκε οδηγώντας με 40 χλμ την ώρα

Σκοτώθηκε οδηγώντας με 40 χλμ την ώρα

Συζητήθηκε χθες ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Ρόδου αγωγή αποζημίωσης κατά του Ελληνικού Δημοσίου, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Δήμου Ρόδου, που υπέβαλαν 4 οικείοι της αδικοχαμένης σε ηλικία 33 ετών γυναίκας που σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα, το 2015.

Η 33χρονη, σύμφωνα με την dimokratiki.gr, την 23η Φεβρουαρίου 2015, σε αδιευκρίνιστο χρονικό σημείο μεταξύ της 14.00 και 19:45 ώρας, κόρη των δύο πρώτων εναγόντων, αδελφή του τρίτου και μνηστή του τέταρτου, οδηγούσε αυτοκίνητο τύπου Suzuki Swift επί της επαρχιακής οδού Ρόδου – Καλλιθέας με κατεύθυνση προς την Καλλιθέα και καταλαμβάνοντας το άκρο δεξιό αυτού του ρεύματος πορείας.

Οδηγούσε με ταχύτητα περίπου 40 χ/ω στο 10° χιλιόμετρο της οδού, που διακρίνεται από σταθερά αυξημένο κυκλοφοριακό φορτίο και στο σημείο εκείνο διαμορφώνεται σε ευθεία συνολικού πλάτους 6,90 μ. (= 3,45 μ. ανά ρεύμα πορείας), ενώ την κρίσιμη στιγμή το ασφάλτινο οδόστρωμά της ήταν ιδιαιτέρως ολισθηρό λόγω της εξελισσόμενης έντονης βροχόπτωσης. Ευρισκόμενη σε απόσταση 20 μέτρων περίπου πριν από γέφυρα άνωθεν ρέματος – χειμάρρου, δηλαδή σε σημείο με εξ' ορισμού αυξημένη πιθανότητα εκτροπής, το όχημα της εισήλθε σε τεράστια και αδιόρατη με λιμνάζοντα ύδατα λακκούβα (μήκους άνω των 4 μέτρων πλάτους περίπου 3,5 μέτρων), που βρισκόταν στο δικό της ρεύμα πορείας, χωρίς να έχει επισημανθεί με κανέναν τρόπο από τους εναγόμενους.

Το όχημα γλίστρησε και εξετράπη με αριστερόστροφη κατεύθυνση, οπότε προσέκρουσε σε σάπια και προδήλως ακατάλληλα κιγκλιδώματα (προστατευτικά, κατ' ευφημισμόν, των πεζών κι όχι βέβαια οχημάτων), κείμενα στην αριστερή, κατά την πορεία του οχήματος, πτέρυγα της γέφυρας και τελικώς, κατέπεσε στο ρέμα, λόγω θραύσης των ακατάλληλων κιγκλιδωμάτων, από ύψος περίπου 10 μέτρων, γεγονός που επέφερε το θανάσιμο πνιγμό της από εισρόφηση ύδατος.

Οι ενάγοντες τονίζουν ότι το συγκεκριμένο τμήμα της επαρχιακής οδού Ρόδου – Καλλιθέας υπάγεται στη συναρμοδιότητα των τριών εναγόμενων από άποψη κατασκευής, συντήρησης/ επισκευής της οδού, καθαρισμού του οδοστρώματος και κατασκευής, συντήρησης /επισκευής των αναγκαίων συστημάτων αναχαίτισης οχημάτων (ΣΑΟ) ενόψει της γέφυρας.

Τονίζουν δε ότι είναι προφανές και αυταπόδεικτο ότι το ως άνω τροχαίο ατύχημα οφείλεται σε συνυπαιτιότητα των εναγόμενων που αμέλησαν τις ανωτέρω υποχρεώσεις τους. Με την αγωγή τους διεκδικούν αποζημίωση ύψους 150.000 ευρώ έκαστος και να κηρυχθεί η απόφαση που θα εκδοθεί προσωρινά εκτελεστή.



from Όλες οι ειδήσεις https://ift.tt/3F6h68f
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.
-->