
Σε χειρουργείο υπεβλήθη σήμερα 22χρονος εγκαυματίας από το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, που νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 22χρονος, ο οποίος φέρει εγκαύματα (έκτασης 20% της επιφάνειας του σώματος) υπεβλήθη σήμερα σε χειρουργείο από πλαστικούς χειρουργούς και εξακολουθεί να νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη μονάδα εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου.
#ΤΕΜΠΗ #ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ_ΤΡΕΝΩΝ #ΕΓΚΑΥΜΑΤΙΑΣ #ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ #ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ
from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/VeI7xE8
via IFTTT
ΘΕΜΑ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ