Την Κυριακή το πρωί οι Παγκορασίδες του Α.Ο. Λαμίας 2013 ΙΝΤΕΡΚΑΤ αντιμετώπισαν τον Εύδωρο Δομοκού για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος! Η ομάδα μας επικράτησαν με σκορ 3-0,όντας ανώτερες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα!
Η διακύμανση των σετ ήταν η εξής:
1ο σετ: 25-16
2ο σετ: 25-19
3ο σετ: 25-10
Μετά από αυτή τη νίκη,οι νεαρές αθλήτριες της ομάδας πέτυχαν το 2/2 στο πρωτάθλημα και συνεχίζουν την πορεία τους! Πολλά συγχαρητήρια για την επίδοσης τους αλλά και στον προπονητή τους,κύριο Αντρέα Παπαναγιώτο.
ΘΕΜΑ:
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
