Παγκορασίδες: Α.Ο. Λαμίας ΙΝΤΕΡΚΑΤ - Εύδωρος Δομοκού 3-0

Την Κυριακή το πρωί οι Παγκορασίδες του Α.Ο. Λαμίας 2013 ΙΝΤΕΡΚΑΤ αντιμετώπισαν τον Εύδωρο Δομοκού για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος! Η ομάδα μας επικράτησαν με σκορ 3-0,όντας ανώτερες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα! 

Η διακύμανση των σετ ήταν η εξής:

1ο σετ: 25-16

2ο σετ: 25-19

3ο σετ: 25-10

Μετά από αυτή τη νίκη,οι νεαρές αθλήτριες της ομάδας πέτυχαν το 2/2 στο πρωτάθλημα και συνεχίζουν την πορεία τους! Πολλά συγχαρητήρια για την επίδοσης τους αλλά και στον προπονητή τους,κύριο Αντρέα Παπαναγιώτο.

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη