
Εάν ξεκινούσε σήμερα η σεζόν 2024/25, η Ιταλία και η Γερμανία θα κέρδιζαν μια επιπλέον θέση στο Champions League, το οποίο θα είναι το πρώτο με τη νέα μορφή των 36 ομάδων σε ένα όμιλο, λόγω της απόδοσης των ομάδων τους.
#CHAMPIONS_LEAGUE #ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ #ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ #ΕΥΡΩΠΗ
from Ολες οι ειδησεις και τα νεα - Dnews https://ift.tt/xFPdv63
via IFTTT
ΘΕΜΑ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ