Η απάντηση της Hellenic Train για το βαγόνι που γέμισε καπνούς

Η απάντηση της Hellenic Train για το βαγόνι που γέμισε καπνούς

Τι απαντά η Hellenic Train για το νέο περιστατικό με καπνούς σε βαγόνι του Προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο από Αθήνα προς Κιάτο.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Δευτέρας ο Παναγιώτης Τερεζάκης επιβεβαίωσε τη βλάβη που εμφάνισε μονάδα κλισματικού σε βαγόνι του Προαστιακού.

Όπως σημείωσε, αρμόδια για τα βαγόνια και τη συντήρησή τους είναι η Hellenic Train, ενώ αυτά είναι συμβάντα που γίνονταν και στο παρελθόν: «Δεν είναι ότι δεν είχαμε προβλήματα στο τροχαίο υλικό ή στις διαβάσεις. Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού τα τελευταία 15 χρόνια, έχει αρχίσει να έχει προβλήματα όσο και φιλότιμο κι αν υπάρχε».

Η απάντηση της Hellenic Train

Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς - Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.

Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.

Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.

Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση.

#HELLENIC_TRAIN #ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ #ΒΑΓΟΝΙ


from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/MjH17y3
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη