
Οι χρήστες αυξάνονται από 32.500 το 2019 σε 1,5 εκατομμύριο το 2025.
Με αφορμή την επίτευξη του ορόσημου των 1,5 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών του Kia Connect, η Kia Europe κάνει έναν απολογισμό της ραγδαίας εξέλιξης του συνδεδεμένου οικοσυστήματος της.
«Από την πρώτη του κυκλοφορία το 2019, το Kia Connect εκφράζει τη δέσμευση της εταιρείας σε καινοτόμες, πελατοκεντρικές λύσεις», δήλωσε ο Pablo Martínez Masip, Vice President Product & Marketing της Kia Europe και COO του Kia Connect.
«Με δυνατότητες απρόσκοπτης συνδεσιμότητας, υψηλής τεχνολογίας λειτουργίες και εξατομικευμένες υπηρεσίες, το Kia Connect έχει μεταμορφώσει την οδηγική εμπειρία για εκατομμύρια πελάτες σε όλη την Ευρώπη».
Διευρυνόμενη Βάση Χρηστών με Έμφαση στην Ηλεκτροκίνηση
Η υιοθέτηση του Kia Connect αυξήθηκε εντυπωσιακά από το 2019 – όταν ακόμη ονομαζόταν «UVO Connect» – με μόλις 32.500 χρήστες, μέχρι και σήμερα, όπου το 94% των ιδιοκτητών Kia στην Ευρώπη χρησιμοποιεί ενεργά την πλατφόρμα.

Σε 13 από τις 28 χώρες που δραστηριοποιείται η Kia Europe, η χρήση ξεπερνά αυτόν τον μέσο όρο.
Ιδιαίτερα ενεργοί είναι οι κάτοχοι ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς το 95% των ιδιοκτητών Kia EV έχουν ενεργό λογαριασμό Kia Connect, σύμφωνα με τον Olivier Pascal, General Manager Connect Cars της εταιρείας.
Λειτουργίες που Αναβαθμίζουν την Καθημερινή Οδήγηση
Το Kia Connect προσφέρει μια ολοκληρωμένη σουίτα λειτουργιών που βελτιώνουν την ευκολία, την ασφάλεια και την αποδοτικότητα. Ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες συγκαταλέγονται ο απομακρυσμένος έλεγχος κατάστασης οχήματος, η εύρεση αυτοκινήτου και ο διαγνωστικός έλεγχος. Επιπλέον, παρέχονται απομακρυσμένες λειτουργίες όπως έλεγχος φόρτισης, κλιματισμού και κλειδώματος μέσω εφαρμογής, ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο και πληρωμές μέσα από το αυτοκίνητο μέσω της λειτουργίας In-Car Payment.
Καίριες Συνεργασίες και Τεχνολογικές Εξελίξεις
Το 2024 αποτέλεσε σταθμό για την εξέλιξη της πλατφόρμας. Τον Ιανουάριο, η Kia συνεργάστηκε με την 4screen για την ενσωμάτωση υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο, βασισμένων στην τοποθεσία, προσφέροντας προσωποποιημένες προσφορές και πληροφορίες σε σταθμούς φόρτισης, εστιατόρια και άλλα σημεία ενδιαφέροντος.
Ακολούθησε τον Απρίλιο συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών της Ολλανδίας, ενισχύοντας τη συνδεσιμότητα V2X. Η Kia έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που παρουσίασε τη λειτουργία Emergency Vehicle Approaching Alert, παρέχοντας ειδοποιήσεις για τροχαία και οχήματα έκτακτης ανάγκης σε πραγματικό χρόνο.

Το φθινόπωρο, η Kia συνεργάστηκε με την Geotab για την ενίσχυση των υπηρεσιών διαχείρισης στόλου, προσφέροντας λύσεις όπως EV δρομολόγηση, αυτόματες εισηγήσεις φόρτισης και απλή ενσωμάτωση σε μικτούς στόλους, χωρίς ανάγκη επιπλέον εξοπλισμού.
Over-the-Air Ενημερώσεις και Καινοτομίες
Οι πρόσφατες over-the-air (OTA) ενημερώσεις έφεραν περισσότερες από 150 βελτιώσεις, όπως ροή μουσικής μέσω SoundCloud, προηγμένο EV Route Planner με ξεχωριστή οθόνη για σταθμούς φόρτισης και έλεγχο κλιματισμού μπαταρίας μέσω φωνής.
Το Kia EV3 αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο που ενσωματώνει πλήρως τις νέες δυνατότητες του Kia Connect, όπως CCS λειτουργικότητα, Kia AI assistant με αναγνώριση φωνής, video streaming και in-car karaoke.
Η Νέα Εποχή των Πληρωμών Μέσα από το Αυτοκίνητο
Τον Οκτώβριο του 2024, η Kia παρουσίασε τη δυνατότητα In-Car Payment σε συνεργασία με την Parkopedia. Αρχικά διαθέσιμο στο EV3, το σύστημα επιτρέπει αναζήτηση, κράτηση και πληρωμή για θέσεις στάθμευσης σε περισσότερα από 330.000 σημεία σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, απευθείας από την οθόνη αφής του αυτοκινήτου ή μέσω εφαρμογής.
Προοπτικές
Με μελλοντικά σχέδια για περαιτέρω ενσωμάτωση με τα έξυπνα οικοσυστήματα των πόλεων και εμπλουτισμένες εμπειρίες χρήστη, το Kia Connect βρίσκεται στην πρωτοπορία της συνδεδεμένης κινητικότητας στην Ευρώπη. Το όραμα της Kia για έναν πιο έξυπνο, ασφαλή και διαδραστικό τρόπο οδήγησης είναι πλέον πραγματικότητα — και εξελίσσεται συνεχώς.
from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/BaIKCLU
via IFTTT