Λαμία 2018 μια πόλη που δεν έχει κάτι περισσότερο να προσφέρει παρά μόνο σκουπίδια...


Μάρκου Μπότσαρη και Αριστοφάνους γωνία...εδώ και ένα χρόνο παρακαλάμε με τηλ στους αρμόδιους του δήμου για έναν κάδο....ορίστε τα αποτελέσματα της άμεσης ανταπόκρισης της δημοτικής αρχής της πόλης μας... και σε ένα σημείο που περνάνε καθημερινώς μαθητές για το 12 Δημ. Σχολείο και το 5ο Γυμνάσιο....κοιτάξτε τα χάλια τους...οι απαντήσεις τους δε στα τηλέφωνα που κάναμε ήταν ότι αντέχει ακόμα ο κάδος ,,, υπάρχουν και χειρότεροι και την τελευταία φορά που τους ενοχλήσαμε πάλι ο υπεύθυνος είχε Άδεια.... Λαμία 2018 μια πόλη που δεν έχει κάτι περισσότερο να προσφέρει παρά μόνο σκουπίδια..... λυπηρό.



Maria Dimitris Mpalagianni Mpakalonis

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη