Κλείνει ο Αστυνομικός σταθμός Μακρακώμης;;;;;;;


Πήγα σήμερα μαζί με την σύζυγο στον Αστυνομικό Σταθμό Μακρακώμης για ένα γνήσιο υπογραφής και το πρωί και το απόγευμα αλλά διαπιστώσαμε ότι είναι κλειστός.

Κοίταξα τα προεδρικά διατάγματα και τα ΦΕΚ των τελευταίων ημερών αλλά πουθενά δεν είδα την κατάργηση του.

Σαν Δημοτικός Σύμβουλος σαν Υποψήφιος Δήμαρχος και σαν απλός πολίτης ρωτάω ποιος οι ποιοι μεθοδεύουν το κλείσιμο του Αστυνομικού Σταθμού ; 
.
Θα ζητήσω αύριο ραντεβού με τον Γενικό Γραμματέα του ΥΔΤ τον οποίο είχαμε επισκεφθεί και μας είχε διαβεβαιώσει ότι θα υπάρχει πλήρης λειτουργία του για να ενημερωθώ το τι άλλαξε σε ένα χρόνο .
ΥΓ. Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία κανένα ενημερωτικό χαρτί δεν υπάρχει για το τι ακριβώς συμβαίνει και τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες .

Πάνος Κοντογεώργος

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη