ΑΒ Βασιλόπουλος: Έρχονται από το μέλλον και φέρνουν... ρομπότ - «Σποτ» με vegan επιλογές

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έρχονται από το μέλλον και φέρνουν... ρομπότ - «Σποτ» με vegan επιλογές

Το "σούπερ μάρκετ του μέλλοντος" παρουσίασε χθες το βράδυ ο Βασίλης Σταύρου Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, κατά την διάρκεια των εορτασμών για τα 80 χρόνια της αλυσίδας στον "Ελληνικό Κόσμο". Κάτι λιγότερο από ένα χρόνο από την ημέρα που ανέλαβε τα ηνία της ΑΒ ο κ. Σταύρου παρουσίασε μία σειρά από αλλαγές που φέρνει για την ελληνική θυγατρική της Delhaize.

Αρμονία

Μία από τις βασικές διαφοροποιήσεις είναι η δημιουργία ενός χώρου με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά. Οι συγκεκριμένες γωνιές θα ονομάζονται Αρμονία και θα παρέχεται στους πελάτες μεταξύ των άλλων στο Juice bar η δυνατότητα παρασκευής smoothies με φρούτα της επιλογής τους.

Παράλληλα μεγαλώνει η ποικιλία τυριών με την La Fromagerie όπου θα φιλοξενεί τυροκομικά προϊόντα από όλο τον κόσμο. Ένας ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε τυριού και θα προτείνει στους καταναλωτές πιθανούς συνδυασμούς συνοδευτικών όπως κρασιά και αλλαντικά.

Ιδιαίτερα βαρύτητα θα δoθεί και στο χώρο του έτοιμου ή ημιέτοιμου φαγητού όπου ξεχωρίζει η σειρά του Άκη Πετρετζίκη ΑΒ You'll love. Τα έτοιμα γεύματα και τα σνακ έρχονται σε χώρο κοντά στις εισόδους των σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος και όπου υπάρχει η δυνατότητα θα δημιουργηθεί ξεχωριστή είσοδος για όσους θέλουν να δοκιμάσουν επι τόπου ή να πάρουν take away αποκλειστικά προϊόντα από την συγκεκριμένη κατηγορία (grab and go).

Παράλληλα θα προστεθούν αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει η Pepper, το ρομπότ το οποίο θα υποδέχεται και θα ενημερώνει τους πελάτες αλλά και μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.

Οι πρώτες αλλαγές θα δοκιμαστούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες σε δύο μεγάλα σούπερ της αλυσίδας (σ.σ. στο Ελληνικό και στο Μακεδονία, στην Θεσσαλονίκη) και σταδιακά αναμένεται να επεκταθούν στα περισσότερα από τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Τέλος όπως ανέφερε ο κ. Σταύρου στόχος είναι να μειωθούν οι μαζικές προσφορές σε κατηγορίες και να αντικατασταθούν από προσωποποιημένες προτάσεις. Στα πλαίσια αυτά θα αναβαθμιστεί η κάρτα πιστότητας, ΑΒ Plus.



via Ειδήσεις - Dikaiologitika News | Ειδήσεις - Dikaiologitika News | Ειδήσεις https://ift.tt/2O9s2de
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com


Unsubscribe from these notifications or sign in to manage your Email service.

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη