Να δρομολογηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα η διαδικασία για τη χρηματοδότη του έργου της Παράκαμψης Χαλκίδας ζήτησε ο Σίμος Κεδίκογλου από τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Επενδύσεων & ΕΣΠΑ, Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Σκάλκο Δημήτρη κατά τη συνάντηση που είχαν την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2019.
Ο βουλευτής επεσήμανε ότι πρέπει, επιτέλους, να αρθεί η μεγάλη αδικία εις βάρος της Εύβοιας, που ξεκίνησε με την εξαίρεσή της από την κοινοτική χρηματοδότηση οδικών έργων με απόφαση της κυβέρνησης Σημίτη, υπογραμμίζοντας-παράλληλα- ότι επί κυβέρνησης Σαμαρά πέτυχαν την άρση της via NotiosEvoikos https://ift.tt/34IHXE5 | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |