Την πρόσκληση του Σίμου Κεδίκογλου αποδέχτηκε η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη και πραγματοποίησε σήμερα επισκέψεις σε σχολικές μονάδες της Εύβοιας, καθώς και στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού, όπου και διαπίστωσε τα προβλήματα που υπάρχουν και παράλληλα ενημερώθηκε για τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τα κενά στα σχολεία.
Στο πλαίσιο της περιοδείας της επισκέφθηκε και το 26ου Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας το οποίο στεγάζεται εδώ και 32 χρόνια σε υπόγειο πολυκατοικίας με ό,τι via NotiosEvoikos https://ift.tt/35I9zu8 | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |