Τα κούριερ έχασαν την μπάλα άλλα την.... βρήκαν τα σούπερ μάρκετ

INTIME

Αν κάποιος προχωρούσε σε ηλεκτρονική παραγγελία από κάποιο σούπερ μάρκετ στις 25 Μαρτίου, ως πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης εμφανιζόνταν η 16η Απριλίου και αυτή αφορούσε παραγγελία από αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ.

Υπήρχαν περιπτώσεις που η πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης ήταν η 4η Μαΐου, κάτι που στην ουσία αναιρούσε τον στόχο και την υπάρξει του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ. Υπήρχαν πολλές αλυσίδες που στη πρώτη φάση της πανδημίας δεν είχαν καν ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ ή μόλις είχαν αποκτήσει, όπως ο Μασούτης και ο Σκλαβενίτης.

Πλέον οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ παραδίδουν τα προϊόντα που παραγγέλνονται ηλεκτρονικά σε μεγάλο βαθμό αυθημερόν, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και εντός δύο ωρών από την παραγγελία, μοιάζοντας να γνώριζαν αυτό τον χώρο καλύτερα από κάθε άλλον στο λιανεμπόριο.

Πώς όμως κέρδισαν το στοίχημα; Προχώρησαν σε σημαντικές επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό, σε συνεργασίες με ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελιοληψιών αλλά και διανομής, σε συνεργασίες με εξειδικευμένες εταιρείες διανομής προϊόντων με μίνι βαν και μηχανάκια, αύξηση τον δικό τους στόλο οχημάτων ενώ προχώρησαν σε σημαντικές επενδύσεις σε αποθήκες και αυτοματισμούς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Σκλαβενίτης, ο οποίος μέχρι τις αρχές του έτους δεν είχα καμία σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο σε ότι αφορά το κανάλι της λιανικής. Στη διάρκεια του πρώτου lockdown σύναψε συμφωνία με την efood, χρησιμοποιώντας τότε την πλατφόρμα για την λήψη των παραγγελιών και αξιοποιώντας τα καταστήματά του ως κέντρα διανομής. Εντός του 2020 η εταιρεία λειτούργησε το δεύτερο ehub για την διαχείριση των ηλεκτρονικών παραγγελιών, έχει αυξήσει τον στόλο των οχημάτων και έχει προβεί σε συνεργασίες με εξειδικευμένες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές τροφίμων, ενώ έχει προχωρήσει σε περισσότερες από 2.000 προσλήψεις.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Η ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία διέθετε ηλεκτρονικό κατάστημα, επένδυσε πάνω από 10 εκατ ευρώ για την δημιουργία του ΑΒ Home Shop Center για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών της Αττικής. Εκεί απασχολούνται 260 άτομα ενώ αναμένεται να φτάσουν τα 400.

Το MyMarket προχώρησε σε περισσότερες από 900 προσλήψεις πολλές εκ των οποίων αφορούν μεταφορείς, ενώ συνεργάστηκε με εταιρίες μεταφορών για την παράδοση παραγγελιών.

Το παράδειγμα των των σούπερ μάρκετ δεν ακολούθησαν οι εταιρείες κούριερ με αποτέλεσμα να έχει χαθεί η μπάλα και οι παραδόσεις να κάνουν να αποσταλούν ακόμα 20 μέρες τουλάχιστον.



via Ειδήσεις https://ift.tt/2K9LPcq
RSS Feed

Manage


Unsubscribe from these notifications or sign in to manage your Email service.

Από το Blogger.