«Κόντρα θανάτου» στο Χαλάνδρι: Τι πρέπει να γίνει για να μην χάνονται άνθρωποι άδικα, ο Ιαβέρης εξηγεί στο Dnews

«Κόντρα θανάτου» στο Χαλάνδρι: Τι πρέπει να γίνει για να μην χάνονται άνθρωποι άδικα, ο Ιαβέρης εξηγεί στο Dnews

Ενημέρωση, αστυνόμευση, αυστηροποίηση των ποινών και διαρκής εκπαίδευση ακόμη από την σχολική ηλικία προτείνουν οι ειδικοί για των περιορισμό των τραγικών και θανατηφόρων περιστατικών στην άσφαλτο με θύματα νέους ανθρώπους.

Με αφορμή το τροχαίο δυστύχημα στο Χαλάνδρι όπου ένας 18χρονος τρέχοντας με υπερβολική ταχύτητα καρφώθηκε σε δέντρο και εξέπνευσε επιτόπου, ο γνωστός οδηγός κι εκπαιδευτής Ιαβέρης (Κ. Μαρκουίζος), εξηγεί στα Dnews, τις αιτίες τις κακής οδικής συμπεριφοράς και προτείνει συγκεκριμένες αλλαγές για τον έλεγχο των παραβατών.

Μεταξύ άλλων προτείνει 

- Ενημέρωση ανάλογης διάρκειας και έντασης όπως συνέβη τα προηγούμενα δυόμιση χρόνια με τον κοροναϊο η οποία μετρίασε την εξάπλωση του κύματος. «Εγώ φοράω και τώρα μάσκα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

- Ενίσχυση της αστυνόμευσης με τοποθέτηση καμερών και άλλων τεχνικών μέσων σε κεντρικές οδούς, σηματοδότες, διασταυρώσεις, στις εθνικές και στις ΛΕΑ. 

- Αυστηροποίηση ποινών και αυτόματο καταλογισμό προστίμων μέσω φορολογικών δηλώσεων ώστε να εισπράττονται αμέσως. 

«Δεν γίνεται το πρόστιμο για την ανασφάλιστη εργασία να είναι 10.500 ευρώ και αυτόν που παραβιάζει ερυθρό σηματοδότη να είναι 700 ευρώ και να συζητούν να το μειώσουν κι άλλο», ανέφερε χαρακτηριστικά». 

'Ελλειψη οδηγικής παιδείας η πηγή του κακού

Σύμφωνα με τον Ιαβέρη, η παραβατικότητα κατά κύριο λόγο οφείλεται στην έλλειψη οδικής παιδείας των ίδιων των γονέων και τη γενικότερη επιπόλαιη στάση όταν οδηγούν.

«Για παράδειγμα κανείς δεν φοράει ζώνη στο πίσω κάθισμα, ενώ οι οδηγοί των μοτοσυκλετιστών σε μεγάλο ποσοστό εξακολουθούν να κυκλοφορούν χωρίς κράνη, με σαγιονάρες και με ακατάλληλη γενικώς ένδυση». 

Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία 

της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής στην περιοχή της Αττικής, κατά τον μήνα Μάιο 2022, βεβαιώθηκαν 22.626 παραβάσεις, από τις οποίες 1.058 σε βαθμό πλημμελήματος.

Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:

· 307 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 27 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,

1.857 παραβάσεις ορίου ταχύτητας, 

181 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 

282 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου, 

792 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας, 

987 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και 

69 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς. 

Το ίδιο χρονικό διάστημα στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 616 τροχαία ατυχήματα με 739 παθόντες και ειδικότερα:

8 θανατηφόρα με 8 νεκρούς, 

19 σοβαρά με 21 σοβαρά τραυματίες, 

589 ελαφρά με 710 ελαφρά τραυματίες 

 Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

«Τα στοιχεία αυτά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα η οποία είναι πολύ χειρότερη», επισημάνει ο Ιαβέρης, τονίζοντας ότι πρόκειται για αποτελέσματα ελέγχων. Κι συνεχίζει: «αν αναλογιστούμε ότι καθημερινά στην Αθήνα κυκλοφορούν περίπου 1 εκατ. οχήματα, μια παράβαση να κάνει ο καθένας το ποσοστό αυξάνεται κατά πολύ», καταλήγει.

#ΙΑΒΕΡΗΣ #ΤΡΟΧΑΙΟ #ΧΑΛΑΝΔΡΙ


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/EyULXj6
via IFTTT

1 Σχόλια

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

  1. καλα ολα αυτα για την αυστηροποιηση και αυξηση προστιμων και αυτοματη εισπραξη αλλα μηπως οι οδηγοι πριν παρουν διπλωμα οδηγησης πρεπει να εξασκηθουν παρα πολυ σε αυτο που λεγετε ελεγχος δυναμικης συμπεριφορας αυτοκινητου; και πως μπορει να γινει αυτο με απλο τροπο δηλαδη οι υποψηφιοι οδηγοι να κανουν τις 20, 30 ωρες εκπαιδευσης οπου μαθαινουν να βγαζουν φλας και να παρκαρουν αλλα μηπως απαιτουντε και 100 ωρες σε πιστα καρτ ας πουμε και με μειωμενη προσφυση (συνδυασμος ασφαλτοταπητα και πολυ σκληρων ελαστικων) και να απαιτειτε γυρος πιστας που μονο ο πολυ καλος οδηγος θα μπορουσε να πετυχει; πως σας φαινεται.βεβαια μην ξεχναμε και τα αυτοκινητα αυτονομης οδηγησης που αποφευγετε ετσι το ανθρωπινο λαθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη