Ράλλυ στο χώμα, στη Λαμία!


Οι ελληνικοί αγώνες, μετά τον Covid-19, έργο της ΕΠΑ του Κουτσίκου, κέρδισαν και τον Ιανό, έργο της ΑΛΑΛ του Νίκου Μανώλη και συνεργατών του κλάσης WRC.

Στη Λαμία, με οδηγό τον Ζήβα και «VIP επιβάτη» τον Μιχελακάκη, σε hybrid Toyota. Με σύγχρονα στοιχεία «Γίνε Πρωταθλητής» η αποστολή μας, και τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Όπως, με νεύμα Νίκου Μανώλη η γενική επιστράτευση όλων των στελεχών παγκόσμιου επιπέδου με εμπειρία ΡΑ, ώστε να αντιμετωπιστεί ο Ιανός και να αποδοθεί ο σεβασμός σε θεσμούς και αγωνιζομένους. Σε τεντωμένο σχοινί οι θεσμοί, και ευτυχώς που ο Κουτσίκος έχει απλώσει δίχτυ ασφαλείας, γιατί οι εκλεγμένοι που δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν ανενόχλητοι, αντιλαμβάνεστε πώς αντιδρούν ως έκπτωτοι, με τον πανικό τους να προβληματίζει για την υγεία τους.

Μόνο τυχαία, λοιπόν, δεν προέκυψε προσαρμογή-υπόδειγμα, ώστε να σωθεί ο αγώνας και το κύρος του θεσμού, σημαντικό για τους φιλοξενούμενούς μας αθλητές με τα R5, για όσους νοικιάζουν κυρίως από το εξωτερικό, αλλά και γενικότερα, αφού η αναβολή ή ματαίωση θα σήμαινε και οικονομική καταστροφή, που θα επηρέαζε ευρύτερα. Ακόμα και τους διοικούντες, βούτυρο παλιάς κοπής στο ξερό ψωμί τους τα παράβολα. Είναι σημαντικό όμως ότι οι αγώνες δημιουργούν υγιή κυκλοφορία χρήματος σε μια δύσκολη περίοδο για τον τόπο μας, χωρίς να υποτιμά ο αδιάφορος το οξυγόνο στη Λαμία, του Χατζητσοπάνη, των Πανουργιά και του Γεμενή, με τον Γιάννη Ανδρικόπουλο να παρακολουθεί με την αγωνία που τον χαρακτήριζε, και είναι η Ευγενία του που τον καθιστά Αείμνηστο.

Αντί δύο, λοιπόν ε.δ., ο αγώνας έγινε με τη Δίβρη x3 (τρεις φορές), και είναι σαφές πως τον Νίκο Μανώλη, αυτόν τον οργανωτή-ψυχάρα, άνθρωπο που αδίκησαν πρόστυχα στην κάλπη συνάδελφοί του, εμπιστεύονται κυρίως οι αγωνιζόμενοι. Συμβαίνει και αλλού, κυρίως βορειότερα, αλλά δεν είναι της στιγμής, και δεν το κρύβουμε ότι έλειψαν από το βουνό και το SP σημαντικοί, όπως οι Αντώνης Σταφυλοπάτης και Σωκράτης Τσολακίδης, ενώ ήταν εκεί ο Λεωνίδας Κύρκος, στρατιώτης έτοιμος για όλα, παρακολουθώντας διακριτικά το γεγονός.

Γραμματεία επιπέδου WRC με τους κορυφαίους στο ΡΑ στο κέντρο επιχειρήσεων, από όπου δεν έλειπε και το ακριβό γυναικείο άρωμα που χρησιμοποιούν οι δύο εξαιρετικές κυρίες της οργάνωσης που γνωρίζουμε, με το ήθος τους να διαγράφει τη δημοσιότητα.

Ό,τι ακριβώς χαρακτηρίζει και την κ. Φωτεινή Ψαρράκου του ΕΛΛΑΔΑ, μέλος των διοικήσεων της ΟΜΑΕ, στέλεχος υψηλού επιπέδου που αμφισβητήθηκε από την πλειοψηφία των έκπτωτων της διοίκησης. Τύποι λάτρεις της μίζερης διεκπεραίωσης και της διαπλοκής μέσω συμμαχιών, που μισούν τους δημιουργούς με κόπο, όπως είναι η Ψαρράκου.

Στον αγώνα, ευθύνη της το υγειονομικό πρωτόκολλο, που τηρήθηκε υποδειγματικά, όπως και στη Γαλάτιστα πριν από μία εβδομάδα. Στην εκτέλεση του έργου, θεματοφύλακας ο πρωταθλητής Πανουργιάς Πανουργιάς, ως οικοδεσπότης σε ρόλο σκληρού «σεκιουριτά», και δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο πατέρας του, ο αείμνηστος Νάκος, θα χαμογελούσε διακριτικά και ανέκφραστα με το δικό του στυλ, που λείπει. Άλλωστε, ο Νάκος θα χαμογελούσε και βλέποντας τον φίλο του Αντώνη Στιβαχτάρη στα δεξιά του «ΕΛ-ΕΜ» στο «00» μαζί στο 10τάχυτο Ford Raptor, με τη Ford Ντουλάκης βασικό χορηγό του αγώνα. Συμπτώσεων συνέχεια, και στο «0» ο Χρυσόστομος Καρέλης οδηγεί Subaru, που όπως και η Ford είναι από τους ελάχιστους κατασκευαστές που δεν εκπροσωπούν στη Θεσσαλία, και όχι μόνο, όντας πλανητάρχης της αγοράς...

Kechagias

Αγώνας...

Τα αποτελέσματα σε σχέση με το βάθρο απεικονίζουν την αλήθεια της ουσίας, με αυτήν της προοπτικής να συνδέεται με τις διαφορές.

Με πολλά «αν και εφόσον» οι διαφορές, και ίσως ήταν αλλιώς το βάθρο της Γενικής σε χρόνους, αλλά έχουμε αληθινό χωμάτινο αγώνα, όπου τα «αν» αφορούν τους ενδιαφερόμενους, τη δική τους ανάλυση για κάθε επιμέρους καθυστέρηση και ό,τι τους κρατάει σε βρασμό ώστε να μη χάνουν το στόχο, που έχει να κάνει με τη νίκη.

Ό,τι ακριβώς γνωρίζει καλά ο Γιάννης Παπαδημητρίου. Με τον Γιώργο Πολυζώη τον «Φινλαμό» να κοσμεί το δεξί μπάκετ, και ήταν μαγεία ο ρυθμός τους στο 3ο πέρασμα, με εύστοχα σουτ και την άνεση που χαρακτηρίζει τον πρωταθλητή.

Ο Γιάννης οδήγησε με την ποιότητά του στο 1ο πέρασμα, εξασφάλισε τη νίκη στο 2ο, προσαρμόζοντας περίτεχνα το ρυθμό του στον Κεχαγιά, που πετούσε στην αρχή, αλλά είχε λάστιχο και «καπέλο» μετά στο service, και ξανά λάστιχο, και μάγεψε σε ρυθμό ERC στο 3ο, διεκδικώντας 13άρι (το 12.59) στα 18 χλμ.

Τι να συμπληρώσουμε;

Μας διδάσκει αυτός ο τύπος, gentleman του χώρου (και όχι μόνο), που ήρθε αργά να προστεθεί στους ελάχιστους πραγματικούς μας φίλους. Διαχειρίζεται την οικογενειακή επιχείρηση με μέθοδο και συνέπεια μέσα στην κρίση, εφαρμόζει το οικογενειακό δίκαιο με αρχές, οπλίζοντας το σπίτι του με ατσάλι, και διασκεδάζει οδηγώντας με σεβασμό προς κάθε κατεύθυνση. Ευαίσθητος με τα κοινά, παρακολουθεί διακριτικά, ενώ, έχοντας μαλώσει με τα συμπλέγματα που κάποιους ακόμη μας χαρακτηρίζουν, δε θα απορήσουμε με την πιθανότητα να θέλει να προσθέσει γνώση διακριτικά και χωρίς ύφος στους άμεσους αντιπάλους του, που άλλωστε εκτιμάει. Διαβάζει, μελετάει, ξέρει -και ίσως περισσότερο και από τους ίδιους- μέχρι πόσο ψηλά μπορούν να φτάσουν οι Κεχαγιάς και Ζυμαρίδης με τους εξαιρετικούς συνοδηγούς τους και τις ομάδες τους, ώστε τα τρία Skoda να τα χωρίζουν λεπτομέρειες και με το ρολόι.

Είδαμε Κυριακή νωρίς το πρωί Κεχαγιά-Τσαούσογλου και οπισθοχωρήσαμε από ταχύτητα και τέχνη, με την τελειότητα πολύ κοντά στο πάτημα του i-race Fabia, ενώ είναι η άνεση του Ζυμαρίδη, που μεταφράζει το πάθος του σε υψηλή τεχνική, τα στοιχεία που μας κάνουν αισιόδοξους για τη συνέχεια. Ο Mr Dirt Games, που έχει δίπλα του εντός κόκπιτ τον Κώστα Σούκουλη και εκτός τον Λάμπρο Αθανασούλα. Τον αληθινό.

Υπολογίστε ότι ο Παπαδημητρίου δεν είναι συλλέκτης Κυπέλλων ούτε βαθμών, φιλοσοφία που χαρακτηρίζει και τον «Ζυμάριο», που λατρεύεις, προσθέστε την ποιότητα Κεχαγιά, γεννημένος πρωταθλητής, και πρόκειται για την αγία τριάδα των έξι.

Halkias

Να προσθέσουμε ότι ο Θέμης Χαλκιάς θα βελτιώνεται αξιοποιώντας τον Λεωνίδα Μαχαίρα, ενώ ξέρουν τι θέλει το Fiesta για να ισορροπήσει τα Skoda. Χωρίς αμφιβολία. Αν ο Θέμης είχε το 10άρι του, ο «Παναγιωτάκης» θα είχε αντίπαλο. Ό,τι δεν προέκυψε από τα 9άρια με τους Τζέκο και Ισμαήλο και τους συνοδηγούς τους, να σώζουν τα προσχήματα, και κρίμα που ο Πάνος με το Aegean EVO δεν ολοκλήρωσε.

Με το οικογενειακό 10άρι αυτήν τη φορά ο «Ρουστέμης», και με τον Κώστα Νικολόπουλο έχουν βάλει πλώρη για τον τίτλο. Το κυριότερο, οδηγούν καθαρά και αξιόπιστα, με χρόνους Γενικής!

Περί προοπτικής, όμως, και μακάρι το 2021 να τους δούμε σε σύγχρονο «R», δεδομένου ότι έχουμε 3+1 καλά R5, με βάθος που δεν υπήρχε τον καιρό εκείνο που νιώθαμε σπουδαίοι. Ίσως λοιπόν ήρθε η ώρα να ανοίξουν τα σύνορα και να έρθουν οι Κύπριοι πυροβολάρχες, ώστε να αλλάξει ο θεσμός ταχύτητα. Το έχει προτείνει ο Παπαδημητρίου, το υποστηρίζει ο Κύρκος και το επαναλαμβάνουμε.

Μέχρι τότε...

Σαν άλλοτε σήμερα με την περίφημη Α5, και ποιος είδε τα τρία Yaris με τους Θοδωρή Τσάκαλο, Γιώργο «Πάζονεν» και Θανάση Τσάκαλο με τους συνοδηγούς τους, και δεν οπισθοχώρησε. Εξαιρετικοί και οι τρεις συνδυασμοί σε όλα τα κομμάτια της διαδρομής, χωρίς να καθυστερούν στο «ανεβαίνω» και γλεντώντας στο «κατεβαίνω».

Σε πρώτο πρόσωπο, έχω χάσει ειδική, εμείς με το GTiR, από τον Τανούση με Starlet και τον Παυλίδη δίπλα του, και αν αντιλαμβάνεσαι και δεν κρύβεσαι, πονάει. Ειδική...

Το παραπάνω σχόλιο συνδεδεμένο με ό,τι είδαμε δεν επηρεάζεται από την ουσιαστικά εγκατάλειψη του Θοδωρή Τσάκαλου και του «Πάζονεν» στο 3ο πέρασμα, ούτε μετριάζει τη νίκη των “Backo”- “Άρη Ιαβέρη” στην F2 με το Fiesta.

Καλή συνέχεια. Είπαμε, αυτή την εποχή οι αγώνες προσφέρουν και στην οικονομία, και εμείς πάμε Κένταυρος. Εσείς;_ «Στρατισίνο»

ΥΓ.: Εξαιρετική η αντιμετώπιση της ΑΛΑΛ σε σχέση με τα 50 χρόνια του περιοδικού μας. Ευχαριστούμε από καρδιάς.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ





www.4troxoi.gr
Από το Blogger.