Παναγιώτης Χατζητσοπάνης: “Το θέαμα στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι εγγυημένο”

Ο οδηγός από την Λαμία θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις μετά το 2008

Ο Λαμιώτης οδηγός, Πρωταθλητής Ελλάδος το 2004, 2005 και 2008, Κυπελλούχος Χώματος το 2002 και 2006 και Κυπελλούχος ασφάλτου το 2001 είναι αποδεδειγμένα ταχύς και αποτελεσματικός σε άσφαλτο και χώμα. Φέτος ο Παναγιώτης Χατζητσοπάνης, με συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο, θα λάβει μέρος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις οδηγώντας ένα Ford Fiesta Mk II, στην κατηγορία Rally2.

Ποιες θυσίες πρέπει να κάνει ένας Έλληνας οδηγός για να συμμετάσχει σε έναν τόσο μεγάλο αγώνα;

Για ένα Ελληνικό πλήρωμα η συμμετοχή στον αγώνα απαιτεί θυσίες. Πιο παλιά ένα Ράλλυ Ακρόπολις ισοδυναμούσε με ένα ελληνικό πρωτάθλημα. Άρα το κόστος συμμετοχής όσο αφορά τη συντήρηση του αυτοκινήτου τις δοκιμές αλλά και τα έξοδα του αγώνα ήταν πολύ μεγάλο. Και σήμερα παραμένει υψηλό, αλλά η προβολή προσελκύει χορηγούς και κάνει δυνατή τη συμμετοχή μας. 

Θα μας περιγράψεις μια στιγμή που θυμάσαι έντονα από κάποιο Ράλλυ Ακρόπολις;

Μια αγαπημένη μου ανάμνηση από Ράλλυ Ακρόπολις είναι η τελευταία ειδική διαδρομή του 50ου Golden Rally Acropolis, ο Αγ. Στέφανος. Από την αρχή μέχρι το τέλος της υπήρχαν τόσοι πολλοί θεατές που μου έδινε την αίσθηση ότι ήμαστε στο Ολυμπιακό στάδιο στην υπέρ ειδική. 

Μια πρόβλεψη για τον ανταγωνισμό που περιμένεις και το νικητή στη γενική κατάταξη;

Η πρώτη μου επαφή με το αυτοκίνητο ήταν 4 ημέρες πριν τον αγώνα. Στόχος μου είναι να καταφέρω να το οδηγήσω μέχρι τη ράμπα του τερματισμού χωρίς να με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και οι χρόνοι. Είναι δύσκολες οι προβλέψεις για τον νικητή σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα, παραδοσιακά η Ford μπορεί, αλλά πλέον είναι αγώνας ταχύτητας και όχι αξιοπιστίας. 

Ποια είναι η αγαπημένη σου ειδική διαδρομή του φετινού αγώνα και γιατί;

Για εμένα η ειδική διαδρομή της Γραβιάς, οδηγικά, είναι απόλαυση γιατί περιέχει τα πάντα: ανηφόρα με στροφές με κλίση, «πατημένα» κομμάτια, ανοικτά κατηφορικά, φουρκέτες και όλα αυτά σε συνδυασμό με τη φυσική ομορφιά του Παρνασσού. 

Πώς βλέπεις τον φετινό αγώνα σε σχέση με τα προηγούμενα Ακρόπολις;

Το τελευταίο μου Ακρόπολις που συμμετείχα ήταν το 2008. Μετά από 13 χρόνια συμμετέχω σε έναν αγώνα με πολύ μεγάλες απλές διαδρομές και λίγες ειδικές κάθε ημέρα, πολύ γρήγορες όμως λόγω του οδοστρώματος. Με τις λιγότερες συμμετοχές για αγώνα του παγκόσμιου αλλά με 50 αυτοκίνητα σχεδόν ίδια και πολύ αξιόλογα πληρώματα, το θέαμα είναι εγγυημένο!

Χριστίνα-Μυρτώ Σταθάκη 

www.motorone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.