-->

Βασικά πλεονεκτήματα των εφαρμογών μηνυμάτων για τους εμπόρους

Βασικά πλεονεκτήματα των εφαρμογών μηνυμάτων για τους εμπόρους

Εάν ασχολείστε με το λιανικό εμπόριο ή το ηλεκτρονικό εμπόριο, γνωρίζετε τη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών και πώς μπορεί να βοηθήσει ή να βλάψει την επιχείρησή σας.

Στο σημερινό περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς, οι άνθρωποι αναμένουν γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις και τα προβλήματά τους. Επιπλέον, οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, που έχουν εξελιχθεί ως πλατφόρμες επικοινωνίας με πρώτους τους καταναλωτές, είναι απίστευτα δημοφιλείς και οι χρήστες τις ελέγχουν τακτικά. Κατά την επιλογή εφαρμογής μηνυμάτων, μια επιχείρηση μπορεί να λάβει υπόψη κριτήρια όπως η δημοτικότητα στο κοινό-στόχο της, η προσέγγιση των χρηστών, η ασφάλεια, η εργαλειοθήκη, οι διαθέσιμες ενσωματώσεις και λύσεις. Για παράδειγμα, το Viber χρησιμοποιείται από πάνω από 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ενώ η ασφάλεια, οι δυνατότητες και οι επιχειρηματικές του λύσεις είναι, αναμφισβήτητα, ένα ακόμη μεγαλύτερο πλεονέκτημα για τους λιανοπωλητές που θέλουν να συνεργαστούν με τους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Ακολουθούν ορισμένα από τα οφέλη που μπορούν να έχουν οι messengers για την επιχείρησή σας λιανικής ή ηλεκτρονικού εμπορίου:

1. Ασφάλεια και αξιοπιστία

Για τους χρήστες, το σημείο αναφοράς είναι η κρυπτογράφηση end-to-end και για τις επιχειρήσεις η κρυπτογράφηση in transit είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα μηνύματά σας είναι πάντα ασφαλή. Με αυτές τις κρυπτογραφήσεις, οι έμποροι λιανικής και τα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες με ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο, διασφαλίζοντας ότι οι ευαίσθητες πληροφορίες δεν διακυβεύονται ποτέ. Θα θέλετε επίσης ο messenger να χρησιμοποιεί μόνο μια ασφαλή σύνδεση HTTPS και να μην αποθηκεύει μηνύματα στους διακομιστές του—αυτές, για παράδειγμα, είναι οι λειτουργίες που προσφέρει το Viber για να διασφαλίσει την ασφαλή επικοινωνία επωνυμίας-χρήστη. Επιπλέον, πρέπει να λάβετε υπόψη την εμπιστοσύνη των χρηστών: γι' αυτό οι επίσημοι επιχειρηματικοί λογαριασμοί θα φέρουν συχνά ένα σημάδι που επιβεβαιώνει ότι έχουν επαληθευτεί, όπως ένα "μπλε σημαδάκι" κοντά στο όνομά τους και τα επίσημα προφίλ επιχειρήσεων μπορεί να περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία, το λογότυπο, διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου.

2. Γρήγορες απαντήσεις στους πελάτες

Στον 21ο αιώνα, η ταχύτητα είναι το παν και με μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, μπορείτε να απαντάτε γρήγορα στα ερωτήματα των πελατών και να αντιμετωπίζετε τις ανησυχίες τους.

Αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών μέσω γρήγορων και χρήσιμων απαντήσεων, λαμβάνετε επαναλαμβανόμενες εργασίες και θετική από στόμα σε στόμα. Επιπλέον, οι δυνατότητες εμπλουτισμένων μέσων των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων σάς επιτρέπουν να στέλνετε φωτογραφίες, βίντεο και άλλους τύπους περιεχομένου σε πελάτες, διευκολύνοντας και ταχύτερα την επίλυση των προβλημάτων τους. Και με κάποια προηγμένη τεχνολογία, μπορείτε ακόμη και να αυτοματοποιήσετε τις απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για τα μηνύματα που μπορούν να αυτοματοποιηθούν:

Χαιρετίστε έναν νέο αγοραστή με ένα μήνυμα "καλωσορίσματος".

Στείλτε ένα μήνυμα "ευχαριστώ" αφού κάνουν μια αγορά ή συμβουλές εκμετάλλευσης για τα πρόσφατα αγορασμένα προϊόντα

Συνεχίστε με όσους εγκαταλείπουν τα καλάθι αγορών τους για να τους υπενθυμίσετε να ολοκληρώσουν την αγορά τους

Ενημερώστε για τα τελευταία προϊόντα και τις προσφορές σας

Στείλτε αυτοματοποιημένα μηνύματα με βάση τις αλληλεπιδράσεις των πελατών με το κατάστημά σας

3. Βελτιωμένη διατήρηση πελατών

Οι Messengers προσφέρουν μια σειρά από λειτουργίες που μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να βελτιώσουν τη διατήρηση της πελατείας τους. Για παράδειγμα, μπορούν να υπενθυμίσουν στους πελάτες να ολοκληρώσουν την αγορά τους και να μειώσουν την εγκατάλειψη του καλαθιού αποστέλλοντας εξατομικευμένες εκπτώσεις ή να χρησιμοποιήσουν γεωγραφική στόχευση για να τους αποθαρρύνουν από το να στραφούν σε ανταγωνιστές. Οι εταιρείες μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν επαγγελματικά μηνύματα για να στείλουν ειδικές προσφορές και προσαρμοσμένες εκπτώσεις στους πιο πιστούς πελάτες τους για να τους κρατήσουν αφοσιωμένους στην μάρκα και να ενθαρρύνουν τις επαναλαμβανόμενες αγορές.

4. Πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Έχοντας όλες τις επικοινωνίες εξυπηρέτησης πελατών σε ένα μέρος, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και να είστε πιο οργανωμένοι. Επικοινωνήστε απευθείας με το κοινό σας μέσω της αξιόπιστης εφαρμογής messenger που χρησιμοποιούν ήδη και με την οποία αισθάνονται άνετα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να τους παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζονται, όταν τις χρειάζονται, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε αναμονή ή να περάσουν από τηλεφωνικό κέντρο. Ταυτόχρονα, για πολλούς σκοπούς, οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τείνουν να είναι πιο οικονομικές από άλλα κανάλια.

5. Μεγιστοποιήστε τη χρήση δεδομένων

Ως έμπορος, έχετε στη διάθεσή σας πληθώρα δεδομένων. Αυτά τα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία εξαιρετικά εξατομικευμένων και στοχευμένων καμπανιών μάρκετινγκ που θα έχουν απήχηση στους πελάτες σας. Επιπλέον, έχοντας από αυτήν τη γνώση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δυνατότητες εμπλουτισμένων μέσων για να δημιουργήσετε ελκυστικά και οπτικά ελκυστικά μηνύματα που θα τραβήξουν την προσοχή των πελατών σας.

Το καλύτερο από όλα, μπορείτε να στείλετε μηνύματα στοχευμένα από τμήματα που έχετε ορίσει εσείς, ώστε να είστε σίγουροι ότι συνδέεστε με τα σωστά άτομα, το σωστό μήνυμα, τη σωστή στιγμή και στη σωστή συσκευή.

Το μάρκετινγκ μέσω Messengers προσφέρει μια σειρά από οφέλη για τους εμπόρους. Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση ποικίλων ζητημάτων που αντιμετωπίζουν πολλοί έμποροι λιανικής και μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία σχέσεων και αφοσίωσης, στην αύξηση των πωλήσεων και στην ενθάρρυνση της επανάληψης των εργασιών. Το καλύτερο από όλα είναι ότι η δημιουργία ενός επαγγελματικού λογαριασμού είναι συνήθως πολύ εύκολη και πολλοί messengers, όπως το Viber, είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν με την ενσωμάτωση και την εκπαίδευση.

Noa Bar Shay Rakuten Viber

Η Noa Bar Shay,είναι Senior Partnerships Account Director στη Rakuten Viber



from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/8E37Wa5
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.
-->